5-viikkoisten sukupuolet varmistui!

Kaunan poikasissa tosiaan oli jakauma se mitä olin aikaisemminkin veikkaillut, eli yksi uros ja loput ovat naaraita. Kovasti olen alunperin pähkäillyt ketä jäisi kotia jatkamaan sukua, mutta eilen illalla juttelin erään kaverini kanssa joka olisi kiinnostunut sijoitusnaaraasta, joka passaa minulle erinomaisesti! Niinpä lupaavin naaras muuttaa sitten enskuun loppupuolella Jyväskylään jahka olen päättänyt mikä noista. Kotia en varmaan sitten jätä ketään ellei nyt satu käymään niin, että joku jää "yli". Se lähes musta uroskin on kyllä kiva.. 😅

Minulla on kolme ehdokasta joita olen miettinyt sijoitettavaksi, valinta on vaikea, kun ei näin pienistä osaa sanoa juuta eikä jaata. Ei auta, kuin tunnustella esim turkkia ja, jos vähän kropasta osais pähkäillä mikä tuntuu kivalta. Poikasilla on paljon kyselijöitä ja itellä hirveät paineet, kun odotuttaa tulevia mahdollisia koteja, kun ei osaa itse valita itelle sitä oikeaa, anteeksi siitä. 😂

Alla mukuloiden 5-viikkoiskuvat. Seuraavaan postaukseen mennessä yritän keksiä näille kasvattinimet.

Tämä on yksi naaraista, jota olin miettinyt sijoitettavan.


Naaras


Naaras


Tätä naarasta myöskin mietin.


Uros. On se komea 💓


Naaras


Tämä naaras myöskin harkinnan alla.


Koko katras. Porukka oli vähän väsynyttä pupua temmeltämisen jälkeen. 😁

Kommentit

Suositut tekstit